فایل pdf نقشه بهشت زهرا شهر تهران یک ابزار ضروری با ویژگی های فوق العاده است.

حتما میپرسی مگه میشه؟

بله با من همراه باش تا بگم چطوری

اول از همه داشتن این نقشه یعنی کل قطعات بهشت زهرا رو در قالب یک فایل داری

دوم :جدیده، سال 99 تولید شده. من مشابه اون رو به صورت نقشه آفلاین تو اینترنت پیدا نکردم.

ابعاد این نقشه بزرگ و استاندارده(100*100 سانتیمتر) یعنی جزئیات زیادی رو تو این نقشه داری و میشه به راحتی ازش پلات گرفت و لمینیت کرد و رو دیوار محل کار ازش استفاده کرد.

سوم: نقشه وکتوره(پیکسلی  نیست) یعنی بیشترین کیفیت در کمترین حجم.این یعنی کیفیت نقشه ای که خواهی داشت بسیار بالاست و با بزرگنمایی از کیفیتش کم نمیشه.اسامی کوچه ها هم کاملا خواناست.

چهارم:بدون نیاز به اینترنت میتونی به راحتی ازش استفاده کنی.

پنجم: کارتوگرافی یا نحوه نمایش این نقشه، بسیار زیباست و حتی اماکن مهم  و جهت حرکت خیابانها رو هم روی این نقشه داری.

مقیاس نقشه هم 1:5,000 یعنی ١ سانتیمتر روی نقشه معادل 50 متر رو سطح زمینه

 

 تخفیف ویژه این فایل مخصوص 10 نفر اوله و بعد از اون این تخفیف ویژه خود به خود برداشته خواهد شد پس اگر قصد خرید داری سریعتر اقدام کن

گاهی اوقات کسایی که نقشه سفارش میدن،میخوان روی نقشه یه سری از مکانهای مد نظر خودشون نمایش داده بشه مثل شعبه های یک بانک یا نمایندگی های بیمه یا شعبه های رستوران ها زنجیره ای لیست زیادیه بخوام همشونو بگم میتونی اطلاعاتی رو که مشتری می خواد به نقشه اضافه کنی(با نرم افزار های گرافیکی مثل فوتوشاپ یا ایلاستریتور) اگر هم نتونستی نگران نباش من برات این کار رو انجام میدم و با هم همکاری می کنیم.

من میتونم تو ابعاد مختلف حتی به صورت منطقه ای یا محلی برات نقشه تولید کنم مثل نقشه محدوده ای برای مشاورین املاک خیلی راحت میشه ازش کسب درآمد کرد اگه سوالی داشتی شماره من تو بخش ارتباط با ما هست از طریق واتس اپ بهم پیام بده تا هر سوالی داشتی جواب بدم.

تو اینستاگرام نمونه هایی از نقشه های تولید شده برای مشتری هست میتونی ببینی آدرس اینستاگرامم تو بخش پیوندهای همین فروشگاه هست.هر هفته هم مطالب جالبی در قالب نقشه منتشر میکنم دوست داشتی منو دنبال کن.

 

بخشی از عبارات جستجو شده در گوگل رو لیست کردم که بدونی چقدر تقاضا برای داشتن نقشه وجود داره:

نقشه بهشت زهرا

نقشه بهشت زهرا از بالا

نقشه بهشت زهرا و حومه

نقشه بهشت زهرا پی دی اف

نقشه بهشت زهرا جدید

نقشه بهشت زهرا چاپی

نقشه بهشت زهرا تهران

نقشه بهشت زهرا 

دانلود نقشه بهشت زهرا 

نقشه بهشت زهرا لمینیت

نقشه بهشت زهرا و اطراف

نقشه کل بهشت زهرا 99

 دانلود نقشه بهشت زهرا 99

نقشه بهشت زهرا 99

جدید ترین نقشه بهشت زهرا 99

دانلود نقشه بهشت زهرا برای کامپیوتر

دانلود نقشه آفلاین بهشت زهرا برای کامپیوتر

تابلو نقشه بهشت زهرا 

دانلود نقشه کامل بهشت زهرا 99 با وضوح بسیار بالا برای کامپیوتر و موبایل

نقشه با کیفیت بهشت زهرا 

نقشه بهشت زهرا با کیفیت بالا

 تو این فروشگاه میتونی با  هزینه بسیار کم  داده های مطمئن بدست بیاری.