پاورپوینت استراتژی های کسب و کار در عرصه بین المللی - 38 اسلاید

پاورپوینت استراتژی های کسب و کار در عرصه بین المللی - 38 اسلاید

پاورپوینت استراتژی های کسب و کار در عرصه بین المللی - 38 اسلاید

پاورپوینت استراتژی های کسب و کار در عرصه بین المللی - 38 اسلاید

vورود وال مارت به کشور مکزیک
vدر سال 1990 وال مارت دریافت که به دلیل اشباع بازار، فرصت های رشد در آمریکا برایش محدود شده است. بنابرین تصمیم به ورود به بازارهای خارجی گرفت و نخست مکزیک را برای این کار انتخاب کرد.
vتاسیس یک شعبه در مکزیک به صورت یک Joint Venture با شرکت Cifera بزرگترین خرده فروشی مکزیک
vدر ابتدا وال مارت گام های اشتباهی را در مکزیک برداشت و با مسائلی از این قبیل روبه رو شد :
vشلوغی خیابان ها و زیرساخت های ضعیف و فقدان نفوذ بر عرضه کنندگان داخلی که منجر به پایین آمدن کارایی سیستم توزیع وال مارت شد. بنابرین هزینه های انبارداری افزایش یافته و قیمت محصولات حدود 20 ٪ بالاتر از قیمت کالای مشابه در آمریکا به فروش می‌رفت و موجب از دست دادن

سهم بازار زیادی در مکزیک گردید.

پاورپوینت استراتژی های کسب و کار در عرصه بین المللی - 38 اسلاید

پاورپوینت استراتژی های کسب و کار در عرصه بین المللی - 38 اسلاید