سرنا امینی. ..........سرنا امینی. .........عینکی ها 0:59

طنز 10 بازدید یک ساعت پیش
سرنا امینی. ..........سرنا امینی. .........عینکی ها
وقتی فاز معروفیت بر میداری با محسن ایزی 2:17

طنز 16 بازدید یک ساعت پیش
وقتی فاز معروفیت بر میداری با محسن ایزی
بهترین کلیپ های سرنا امینی 5:03

طنز 18 بازدید یک ساعت پیش
بهترین کلیپ های سرنا امینی
کیا توی بچگی شوند اینطوری بودند 0:15

طنز 0 بازدید یک ساعت پیش
کیا توی بچگی شوند اینطوری بودند
پریسا طنز ببینینش خیلی باحال 0:59

طنز 3 بازدید یک ساعت پیش
پریسا طنز ببینینش خیلی باحال
ته خنده اس نگاه نکنی ضرر کردی دنبال =دنبال 0:22

طنز 3 بازدید یک ساعت پیش
ته خنده اس نگاه نکنی ضرر کردی دنبال =دنبال
بی تی اس فوق العاده طنز 0:16

طنز 6 بازدید یک ساعت پیش
بی تی اس فوق العاده طنز
سورنا امینی لطفا دنبال کنید 0:59

طنز 6 بازدید 2 ساعت پیش
سورنا امینی لطفا دنبال کنید
سلام علیکم علیکم السلام 0:13

طنز 0 بازدید 2 ساعت پیش
سلام علیکم علیکم السلام
بدبختی کچلا حسن ریوندی 1:00

طنز 19 بازدید 2 ساعت پیش
بدبختی کچلا حسن ریوندی
ویدیوی طنز ۱۴۰۰از سرنا 1:36

طنز 15 بازدید 2 ساعت پیش
ویدیوی طنز ۱۴۰۰از سرنا
طنز وقتی رفیقام رو بعد از مرگ می بینم 0:17

طنز 28 بازدید 2 ساعت پیش
طنز وقتی رفیقام رو بعد از مرگ می بینم
طوطی۴۰ میلیاردی شهاب حسینی  گلستان سعدی رو از حفظه 0:53

طنز 7 بازدید 2 ساعت پیش
طوطی۴۰ میلیاردی شهاب حسینی گلستان سعدی رو از حفظه
ویدیو رسیدن به موفقیت 0:17

طنز 3 بازدید 2 ساعت پیش
ویدیو رسیدن به موفقیت
ویدیو بعضی ها ذات ندارن 0:12

طنز 1 بازدید 2 ساعت پیش
ویدیو بعضی ها ذات ندارن
خبرررررر خوببببب اووووومد 1:04

طنز 37 بازدید 2 ساعت پیش
خبرررررر خوببببب اووووومد
اگه لاتی واسه ما شکلاتی 0:25

طنز 13 بازدید 2 ساعت پیش
اگه لاتی واسه ما شکلاتی
قیافه اکثر مردم این روزا واکسن نیومد 0:06

طنز 20 بازدید 2 ساعت پیش
قیافه اکثر مردم این روزا واکسن نیومد
کسایی که گزارش میدن هک میشن 0:20

طنز 13 بازدید 2 ساعت پیش
کسایی که گزارش میدن هک میشن
تهیونگ||وقتی تهیونگ کم مونده بود آشپزو دق بدع :|| BTS || TAEHUNG 0:53

طنز 5 بازدید 2 ساعت پیش
تهیونگ||وقتی تهیونگ کم مونده بود آشپزو دق بدع :|| BTS || TAEHUNG
استوری جدید سرنا امینی 0:38

طنز 71 بازدید 2 ساعت پیش
استوری جدید سرنا امینی
وقتی تو فیفا می خوان پنالتی بزنن 0:14

طنز 6 بازدید 2 ساعت پیش
وقتی تو فیفا می خوان پنالتی بزنن
دورهمی. طنز. مدیری. انصاریان. 0:28

طنز 9 بازدید 2 ساعت پیش
دورهمی. طنز. مدیری. انصاریان.
دیگه تا عمرداره نوحه نمیخونه(طنز) 0:23

طنز 29 بازدید 2 ساعت پیش
دیگه تا عمرداره نوحه نمیخونه(طنز)
اریا کئوکسر چالش سعی کن نخندی 11:59

طنز 32 بازدید 2 ساعت پیش
اریا کئوکسر چالش سعی کن نخندی
کلیپ خنده دار سرنا امینی خوشت اومد بکوب به لایک 0:59

طنز 36 بازدید 2 ساعت پیش
کلیپ خنده دار سرنا امینی خوشت اومد بکوب به لایک
مدرسه هیولا ها ماینکرافت 13:20

طنز 36 بازدید 2 ساعت پیش
مدرسه هیولا ها ماینکرافت
ویدئو سمی و طنز ماه رمضان 0:26

طنز 18 بازدید 2 ساعت پیش
مارو تو اینستاگرام با آی دی Arka_marefat و Hamid_Arkadash دنبال کنید
سرنا امینی(جدید)طنز جدید سرنا(جدید) 0:58

طنز 37 بازدید 2 ساعت پیش
سرنا امینی(جدید)طنز جدید سرنا(جدید)
✌پست جدید نیکا خارج از کشور✌ 0:14

طنز 3 بازدید 2 ساعت پیش
✌پست جدید نیکا خارج از کشور✌
✌پست جدید نیکا خارج کشور✌ 0:14

طنز 4 بازدید 2 ساعت پیش
✌پست جدید نیکا خارج کشور✌
ویدیوی طنز سیزده بدر از سرنا امینی 0:45

طنز 1 بازدید 2 ساعت پیش
ویدیوی طنز سیزده بدر از سرنا امینی
فان بازی راکت رویال   قسمت 1 0:11

طنز 1 بازدید 6 ساعت پیش
فان بازی راکت رویال قسمت 1
محمد رضا ناصری/شور طوفانی/سگ حیدر 1:55

طنز 2 بازدید 6 ساعت پیش
من سعید کوکبی هستم در یوتیوب کار میکنم وحشت و ترس منو دنبال کنید و لایک کنید حتما این چنل رو سابسکرایب کنید و کامنت بزارین حتما اینستاگرام منو فال و کنید Sa...
شور ترکیبی محمد رضا ناصری و وحید شکری 1:37

طنز 2 بازدید 6 ساعت پیش
من سعید کوکبی هستم در یوتیوب کار میکنم وحشت و ترس منو دنبال کنید و لایک کنید حتما این چنل رو سابسکرایب کنید و کامنت بزارین حتما اینستاگرام منو فال و کنید Sa...
من وقتی ساعت چهار صبح برای سحری خوردن بیدار میشم 0:30

طنز 29 بازدید 6 ساعت پیش
من وقتی ساعت چهار صبح برای سحری خوردن بیدار میشم
سید محسن فاطمی/شور طوفانی در هیئت دهه اول محرم کربلا 2:07

طنز 0 بازدید 6 ساعت پیش
من سعید کوکبی هستم در یوتیوب کار میکنم وحشت و ترس منو دنبال کنید و لایک کنید حتما این چنل رو سابسکرایب کنید و کامنت بزارین حتما اینستاگرام منو فال و کنید Sa...
عزاداران در خیابان/سید محسن فاطمی 1:17

طنز 1 بازدید 6 ساعت پیش
من سعید کوکبی هستم در یوتیوب کار میکنم وحشت و ترس منو دنبال کنید و لایک کنید حتما این چنل رو سابسکرایب کنید و کامنت بزارین حتما اینستاگرام منو فال و کنید Sa...
وقتی رو یک آهنگ قفلی میزنم 0:14

طنز 5 بازدید 6 ساعت پیش
وقتی رو یک آهنگ قفلی میزنم
ویدو طنز از کامیار گلچین بهترین وطنز ترین ویدیو های کامیار 29:47

طنز 0 بازدید 6 ساعت پیش
ویدو طنز از کامیار گلچین بهترین وطنز ترین ویدیو های کامیار
حسین ذوقیان/شور طوفانی/اسدالله 3:14

طنز 2 بازدید 6 ساعت پیش
من سعید کوکبی هستم در یوتیوب کار میکنم وحشت و ترس منو دنبال کنید و لایک کنید حتما این چنل رو سابسکرایب کنید و کامنت بزارین حتما اینستاگرام منو فال و کنید Sa...
دوبله من و ko.mo و زینب و علی رضایی 0:52

طنز 1 بازدید 6 ساعت پیش
دوبله من و ko.mo و زینب و علی رضایی
درست میگه  اگه شماهم این مشگلو دارید تو کامنت ها بگید همو پیدا کنیم 0:12

طنز 1 بازدید 6 ساعت پیش
درست میگه اگه شماهم این مشگلو دارید تو کامنت ها بگید همو پیدا کنیم
حسین ذوقیان/شور حملات حیدر 3:08

طنز 1 بازدید 6 ساعت پیش
من سعید کوکبی هستم در یوتیوب کار میکنم وحشت و ترس منو دنبال کنید و لایک کنید حتما این چنل رو سابسکرایب کنید و کامنت بزارین حتما اینستاگرام منو فال و کنید Sa...
سرنا امینی/طنز/کپی ممنوع/توضیحات خونده بشه 1:03

طنز 33 بازدید 6 ساعت پیش
سرنا امینی/طنز/کپی ممنوع/توضیحات خونده بشه
طنز خیلی خنده دار - رونالدو را ؟ 4:17

طنز 5 بازدید 6 ساعت پیش
طنز خیلی خنده دار - رونالدو را ؟
مهدی اکبری یا ذاکری امیر ارسلان گلپرست 1:22

طنز 1 بازدید 6 ساعت پیش
من سعید کوکبی هستم در یوتیوب کار میکنم وحشت و ترس منو دنبال کنید و لایک کنید حتما این چنل رو سابسکرایب کنید و کامنت بزارین حتما اینستاگرام منو فال و کنید Sa...
وحید دبیر در هیئت محبان الائمه/شور طوفانی 2:27

طنز 1 بازدید 6 ساعت پیش
من سعید کوکبی هستم در یوتیوب کار میکنم وحشت و ترس منو دنبال کنید و لایک کنید حتما این چنل رو سابسکرایب کنید و کامنت بزارین حتما اینستاگرام منو فال و کنید Sa...